Seorang wanita yang kuat berangan.. ntah sampai bila harus berhenti dari angan-angan.. Suka ketawa tetapi juga mudah menangis.. Nampak seperti sombong tetapi terlebih peramah hakikatnya... Banyak cerita tetapi malas nak mengupdate dalam blog... Seorang isteri yang comel kepada Mohd Ghazali.. Saya adalah saya, dan tidak suka dibandingkan dengan orang lain dan tidak suka disamakan dengan orang lain juga..... Weeeee~~~~ =)

Tuesday 10 January 2012

Salam 2012...

Wahh... saya terlalu sibukkah sehinggakan langsung tak mengupdate blog saya...... Bz sangat kan.. saya minta maaf sangat2.. actually banyak jer benda nak citer ni, tapi sangatlah kemalasan nie nak buka blog sendiri.. padahal hari-hari kan melayari internet.. Sangat loserrrr...

Olssss.. saya ingin mengucapkan Selamat Tahun baru dan selamat menjalani kehidupan yang diredhai dan diberkati OlehNya.. Saya suka anda semua bahagia dan saya suka bila anda semua gembira.. Kerana saya seorang yang suka2.. =) weee~~~~~~~~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment