Seorang wanita yang kuat berangan.. ntah sampai bila harus berhenti dari angan-angan.. Suka ketawa tetapi juga mudah menangis.. Nampak seperti sombong tetapi terlebih peramah hakikatnya... Banyak cerita tetapi malas nak mengupdate dalam blog... Seorang isteri yang comel kepada Mohd Ghazali.. Saya adalah saya, dan tidak suka dibandingkan dengan orang lain dan tidak suka disamakan dengan orang lain juga..... Weeeee~~~~ =)

Friday 3 August 2012

Cut+Wash+CreamBath Spa!!!

Sememangnya semua wanita lebih menyayangi mahkotanya!!! Begitu juga dengan saya!!! Memandangkan hampir 3 bulan tak manjakan rambut, hari sabtu tue saya ambil peluang untuk memanjakan rambut bersama Mil!! Hehe saya dan Mil akan pergi saloon yang selalunya kami pergi dan dh sebati dengan kami!! Saya amat berpuas hati dengan saloon nie dari segi servis, potongan rambut dan treatmentnya!!! Harga tolak tepi, jnji puas hati!!! Tapi harganya pun berpatutan!! Serius!!! Rambut saya, dah sebulan dua, gunting kat sini, still sihat and cantik!! Tak mcm tmpat lain, senang sgt rambut melengkoi-lengkoi pas gunting!!! So, saya dan mil buat Pakej treatment!! 1stly kami gunting rambut!! Saya mcm biasalah, fesyen bob menjadi pilihan suami!! Mungkin juga sesuai dengan bentuk muka saya!!! Then, cuci rambut, seterusnya bermulanya creambath!!! Creambath nie amat bagus dilakukan sekurang-kurangnya sebulan sekali! Terutamanya untuk orang macam saya lah yang bertudung!!! Tujuannya untuk menyihatkan rambut, membaiki rambut rosak, memperbaiki kulit kepala yang kering mahupun berminyak, melembutkan rambut dan mengurangkan rambut reput!!! Ia mengambil masa hmpir 2jam sekali stim!!!0 Sangat berpuas hati!!! Dan rasa sgt ringan!! Saya nie, sebenarnya bab nk gunting rambut nie, sangat cerewet!! Saya akn pergi ketempat yang benar-benar pandai main rambut saya!!! Hehehe!!!! Alhamdulillah.... Saya lega!!! Thnxx mak!!!

2 comments:

  1. membazeer tolx kak aku sowang nie.....bli lah I-pad aku satu...bwu boleh pahala.... :)

    ReplyDelete
  2. bagi aku lepas kat aku duluw,arr!!!

    ReplyDelete