Seorang wanita yang kuat berangan.. ntah sampai bila harus berhenti dari angan-angan.. Suka ketawa tetapi juga mudah menangis.. Nampak seperti sombong tetapi terlebih peramah hakikatnya... Banyak cerita tetapi malas nak mengupdate dalam blog... Seorang isteri yang comel kepada Mohd Ghazali.. Saya adalah saya, dan tidak suka dibandingkan dengan orang lain dan tidak suka disamakan dengan orang lain juga..... Weeeee~~~~ =)

Friday 3 August 2012

JPO!!!

Saya bukan orang yang gilo shopping, tapi saya suka melihat benda-benda baru!!! Last saturday, follow hubby g JPO!! Hubby nk g kedai nike ngan saya pula nk cari perfume!! Taw lah kan orang lelaki neh, lau tak mkn, tak boleh hidup!!! Huhuhu dah la berbuka dlm kete mkn roti ngsn air jer!! Pahtu, punya pndai, perut kosong nk ajak p shopping!! Alamatnya, pegi tempat yg dituju jer lah!!! Huhuhuhu!!! Tak best nyer!! Yg best, saya jer nk cr perfume, jap g encik suami pun nk jugak!! Padahal perfume dia byk lagi!!! Hurm, org bli, dia pun nk beli!! Dah kbtln murahkan!!!!! Encik suami pun cr baju kt kdai nike, dah dpt apa yg nk beli, terus ajak blah!!! Saya nk tengok kedai2 lain!!!!!!!! Tolonglah!!! Akhir ya tak di peduli!! Perutnya lebih penting!!! 😭!!
Nk tauuu!!! Blk umah, adik ipar yg bru balik dari JPO, shopping mcm2!!! Murah2 katanya!!! Roxy jam dari rm3++, boleh dpt dlm rm88++ !!! Slipar rm100++, boleh dot rm39 jer!!! Suar GaP pula,5pasang rm120!!!! Geram tak????? Eeeeee murah dan jimat!! Menyesal!! Gigit baju hubby banyak2!!!! Wek!!!!!

No comments:

Post a Comment