Seorang wanita yang kuat berangan.. ntah sampai bila harus berhenti dari angan-angan.. Suka ketawa tetapi juga mudah menangis.. Nampak seperti sombong tetapi terlebih peramah hakikatnya... Banyak cerita tetapi malas nak mengupdate dalam blog... Seorang isteri yang comel kepada Mohd Ghazali.. Saya adalah saya, dan tidak suka dibandingkan dengan orang lain dan tidak suka disamakan dengan orang lain juga..... Weeeee~~~~ =)

Monday 12 September 2011

Raya n Stay with Paris And Pamela.. =)








        

The best of diz story.. Ahakz..10September2011, hanpon yang sekian 2 hari tertinggal di Shah Alam umah member saya, Nadia. telah selamat sampai ke tangan saya pada tengah hari Sabtu itu.. yeyyy... melompat kegembiraan saya ketika itu... hehehehe.... so malam tue tetiba rindu kat bestfrenz, Paris.. Meseg lah dia.. alangkah gembiranya bila dia ajak stay n beraya dirumah dia.. aper lagi.. wa ajak suami wa,beb.. meseg juga Pamela yang wa rasa dia setanding dengan wa yang sedang keboringan di Tampin.. Cayallah... planning mencapai kata putus.. 11 September 2011, setibanya rumah Paris.. huh.. tau lah kan kalau artis perah bertemu antara satu sama lain.. kejut dan gamatnya suasana.. yippi...yippi......... memang best,tok.. gua gelak sampai perot gua nak pecah... Maen bowling dan tengok wayang walaupun masing2 tengok kali kedua.. hahaha... yang bestnya orang yang xcited kata tengok kali kedua berbaloi2, akhirnya tido dalam panggung.. pecah perot beb.. 
snappaerz da picture...



























No comments:

Post a Comment