Seorang wanita yang kuat berangan.. ntah sampai bila harus berhenti dari angan-angan.. Suka ketawa tetapi juga mudah menangis.. Nampak seperti sombong tetapi terlebih peramah hakikatnya... Banyak cerita tetapi malas nak mengupdate dalam blog... Seorang isteri yang comel kepada Mohd Ghazali.. Saya adalah saya, dan tidak suka dibandingkan dengan orang lain dan tidak suka disamakan dengan orang lain juga..... Weeeee~~~~ =)

Saturday 10 September 2011

Starting post here... check it out

Ah lan wassalam...... hehehehe... saya akhirnya dapat mencoret kata2 disini.. B4 tue salam lebaran dari saya... Macam nak kongsi gambar kat sini... Gambar raya tahun nie yang amat bermakna... best2... saya beraya dari JB~Kota Kinabalu~Tampin..                         Perjalan ke Batu Pahat...

Sampai Batu Pahat terus posing

Di Pagi raya pertama... Bersama keluarga mertua

Bersama hubby tercinta

Maaf banyak2..pada dosa 2011

 Saya juga..bermaafan
B4 keluar beraya.. bersama ibu dan adik ipar...
Menarik lagi... Raya kedua dalam pukul 4 petang saya dan hubby bergerak ke Airport akan menyambut raya Di Kota Kinabalu bersama-sama keluarga tercinta.. wahh..............tak sabarnya...






ahakz................ dari perjalanan hinggalah di airport masih segar berpose depan camera.. menarikkan... Minta puji orang sabah bilang.....




Ahakz... sampai tepat 0000 am raya ke3.. malam terus tido... esoknya pagi2 dah start beraya bersama rakan2 primary scholl kat umah Pijah yang gedix, Hazirah (penolong ketua pengawas dan Hamzah..... mari2 kita lihat gambarnya.... 





Gambar nie kata pizah saya ngan dia kecik boleh muat. kecikkah saya??? perasan sudah nie...


ahakz....... seharian beraya hinga make up cair dan berminyak2 muka saya... harharharhar... amat best kan.. seterusnya raya ke5, ibu bapa buat open house... yippi.. secondary school datang beraya.. penat2... hubby juga berpeluh2 memercik ayam sehingga diberi nama ayam percik. marilah lihat gelagat adik beradik dan tetamu undangan....














ayam percik hubby wat.. sedap,sedap...




kengkawan yang happening.. thanxxx

No comments:

Post a Comment