Seorang wanita yang kuat berangan.. ntah sampai bila harus berhenti dari angan-angan.. Suka ketawa tetapi juga mudah menangis.. Nampak seperti sombong tetapi terlebih peramah hakikatnya... Banyak cerita tetapi malas nak mengupdate dalam blog... Seorang isteri yang comel kepada Mohd Ghazali.. Saya adalah saya, dan tidak suka dibandingkan dengan orang lain dan tidak suka disamakan dengan orang lain juga..... Weeeee~~~~ =)

Sunday 11 September 2011

Raya..raya.. N Raya...

 
 Ahakz.. kita sambung cerita Raya lagi yer... hurm.. Setibanya saya ke Tampin Pada 05-09-11 Jam 12:00 tengah hari.. aktiviti biasa, lepak dan kemas apa yang patut.. Rumah yang ditinggalkan setelah hampir seminggu.. hikhikhik... maaflah tak tersnap picnya... ahakz almaklumlah terasa amat letih.. Hurm.. 6.09.11-07.09.11 adalah hari cuti saya.. Mengisi masa Cuti dengan berehat secukupnya... Pada 07-09-2011, saya dapat jemputan ke rumah Syafiq katijan.. harharhar.. kawan opis lah... best sangat sebabnya dah lama kan tak jumpa kawan2 opis...



 Time nie pepeham lah Si wan nie nak membocor Rahsia.. kehkehkeh... Sapek sudah meredhai atas segalanya..
Rahsia telah terbongkar.. kehkeh....                 

Besoknya kitaorang beraya di HQ.. wah.. hurm agak best n happening... ahakz.. malas dah nak upload banyak.... Daboommmmmmm...........
 

No comments:

Post a Comment