Seorang wanita yang kuat berangan.. ntah sampai bila harus berhenti dari angan-angan.. Suka ketawa tetapi juga mudah menangis.. Nampak seperti sombong tetapi terlebih peramah hakikatnya... Banyak cerita tetapi malas nak mengupdate dalam blog... Seorang isteri yang comel kepada Mohd Ghazali.. Saya adalah saya, dan tidak suka dibandingkan dengan orang lain dan tidak suka disamakan dengan orang lain juga..... Weeeee~~~~ =)

Tuesday 8 November 2011

BZ ker saya?

Yea lama tak mengupdate blogkan.. tak bz pun. tapi tak berkesempatan meluangkan masa depan lappy.. hurm.. hari tambah cuti sehari kerana badan rasa kurang selesa... a'ah mmang tak selesa.. mimpi pun, yang bukan2.. sakit hati... hurm... nak cerita nie, banyak tau cerita kita.....heehehe.. sebelum tue ingin saya mengucapkan Selamat Hari AidilAdha....Best tak raya?? heheehehe Sehari jer kan, macam kurang kebestannya.. nak2 saya tak dapat beraya bersama keluarga lagi tahun nie di KK.. huhhuhuhu.... geramnyerrrrrrr... Eh,eh silap... Sedihnyerrr..........
huhuhuhuhu..... Kali nie Raya bawa deepcy bersama... Okay2.... Deepcy dok diam2 ya di belakang bersama Ayie ya... Raya Kat Batu Pahat? HUrm.. Agak terkejut skit raya disini.. Kurang sambutan agaknya... hurm.. tak pakai baju raya pun, juz dok kat dapur, makan n makan jerrr.......... huhuhuhuhu sampai memasing sakit perut........ngee~~~ Kami ada buat upacara potong memotong kek.. best2.... makan kek banyak2...
ala tomey-tomey

so cute kan...

Indulgence Secret Recipe Cake

kesian Adik beesday nk dekat,potong je lah kek raya

hhehehehe saya nk jual

No comments:

Post a Comment