Seorang wanita yang kuat berangan.. ntah sampai bila harus berhenti dari angan-angan.. Suka ketawa tetapi juga mudah menangis.. Nampak seperti sombong tetapi terlebih peramah hakikatnya... Banyak cerita tetapi malas nak mengupdate dalam blog... Seorang isteri yang comel kepada Mohd Ghazali.. Saya adalah saya, dan tidak suka dibandingkan dengan orang lain dan tidak suka disamakan dengan orang lain juga..... Weeeee~~~~ =)

Wednesday 2 November 2011

Welcome to My house DeepCy

Tadi saya g site, nampak ada seekor arnab yang sangat cumil.. hehehe.. kesian dok tengah2 panas direct matahari dengan berhabuk plak tue.. Makanya saya mengambil keputusan untuk membelanya.. Adush.. telinganya ada luka skit, dan matanya agak berair dan merah, terus saja ku bawa ke klinik haiwan. Alhamdullilah tak der aper2 yang berlaku, mungkin cuma habuk2 dan site yang panas menyebabkan kesihatan dia kurang baik... owh okay.. Sangkar dah ada, botol susu dah ada, tinggal nak bawa pulang...
Opss.... bawa g opis, masyallah kecoh jer jemah2 opis nie.. suka nyer mereka melayan rabbit nie.. Owh ya, telah kunamakan dia deepcy...
Alamak.. hubby dah kol dah tunggu depan opis.. berdebar2 nak bawa Deepcy bersama.. Takutlah sebab hubby alah habuk.. huhuhuhuhu.... Keluar jer opis, tengok muka hubby dalam kete sedikit terkejut sebab nampak saya bawa sangkar... makin dekat ngan kereta hati makin berdebar... takutnyeeeeee...............Of course lah tak der ayat lain lagi yang nak ditanya.. Ni sapper punya? saper nak jaga? Hey tentulah saya yang nak jaga..Ayoo.. awak nie...Sampai rumah.. Masyallah, tengok hubby plak yang lebih.. tak lari dar Deepcy, dia nak tengok saya bagi makan, saya main.. tappi dia tkut.euuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.............








No comments:

Post a Comment