Seorang wanita yang kuat berangan.. ntah sampai bila harus berhenti dari angan-angan.. Suka ketawa tetapi juga mudah menangis.. Nampak seperti sombong tetapi terlebih peramah hakikatnya... Banyak cerita tetapi malas nak mengupdate dalam blog... Seorang isteri yang comel kepada Mohd Ghazali.. Saya adalah saya, dan tidak suka dibandingkan dengan orang lain dan tidak suka disamakan dengan orang lain juga..... Weeeee~~~~ =)

Tuesday 8 November 2011

SASSY GIRL~CHUN-HYANG

OMG!!! sangat best dan terhibur citer nie... hehehehe tengok dah berpuluh kali tetap rasa nak tengok lagi.. Lawak+sedih+nakal... semua ada.. heheehhe.. Boreng-boreng pasti nak tengok drama nie.. Sebab suka sangat tengok pelakon wanitanya iaitu Han Chae-young yang sangat cute.. sukenya tengok muka dia.. terpenting mata dia..
Sinopsis yang best


Lee Mong-ryong, anak ketua polis terkenal, dipindahkan dari Seoul ke sebuah sekolah tinggi di Namwon Provinsi, Utara Jeolla, kerana dia adalah seorang yang bermasaalah. Dengan tidak sengajanya dia tertangkap gambar Sung Chun-hyang yang memalukan..Akibatnya telefon bimbitnya dipijak oleh Sun Chun-hyang..hehehehehe..Mereka akhirnya bertukar-tukar telefon bimbit,Ha.. tym nie sweet sangat.. mereka sentiasa berhubung antara satu sama lain..Opss.. bukan berhubung sebagai nak berkawan yer.. tapi nak gaduh jer.. memasing nak membalas dendam..Opss kebetulan mereka pula satu sekolah yang sama. Mong-ryong yang nakal nie suka sangat buli Chun-hyang sampai satu tahap Chun-hyang demam kena buli, dia menjadi sedikit Rasa bersalah, dan datang melawat Chun-hyang, hanya tersilap minum satu botol penuh wain, dengan menganggap ia adalah jus.Dia terus tertidur di atas katil sebelah Chun-Hyang.Tapi tak der apa-apa pun seksual berlaku, tetapi berterima kasihlah kepada kawan baik mereka, yang tahu apa yang berlaku dan sengaja mengumumkan di sekolah melalui interkom, mereka dipaksa untuk berkahwin antara satu sama lain untuk menyelamatkan reputasi keluarga mereka, memandangkan semua orang di sekolah menganggap mereka telah tidur bersama-sama .Saat nie memang best.. hehehehe nakal n sedih juga tym nie.. hahahahaha.. bayangkan tym belajar kena kawen.. dah lah Mong-ryong tue pelajar yang tak pandai.. berbanding Chun hyang yang memang pelajar terbaik kat sekolah...kuikuikui....  Mereka akhirnya jatuh cinta antara satu sama lain, tetapi semuanya musnah pabila wanita yang pernah diminati oleh Mong-Ryong, iaitu Hong Chae-Rin,muncul di malam perkahwinannya,mula merasa cemburu dan cuba untuk memenangi kembali hati Mong -Ryong.Terdapat juga masalah Byun Hak-Do, pengarah agensi bakat yang sangat berjaya yang jatuh cinta dengan Chun-Hyang.Mong -Ryong pula Dalam usaha untuk belajar sampai ke kolej, Chun-Hyang membantu beliau untuk belajar supaya dia boleh dengan Chae-Rin di Universiti Han-guk, universiti paling berprestij di Korea. Kedua-duanya diterima, tetapi beliau tidak mendedahkan bahawa Chun-Hyang tidak boleh membayar tuisyenya. tapi dalam Perjanjian mereka  akan bertemu dengan di Seoul,Chun-Hyang tidak mendedahkan bahawa ibunya sebenarnya melarikan diri.Dia keluar mencari Ibunya..Tetapi  Mong-Ryong akhirnya dapat berjumpa Chun-Hyang, Mong-Ryong mencuba lagi dan lagi untuk mendedahkan perasaannya pada Chun-hyang, tetapi tidak berjaya.. Bila berjaya mencurahkan perasaannya, Cha-Rien pula yang menggangu dan menafikan pada Chun-Hyang.Akhirnya Chun-Hyang pasrah.. (Cian kan..huhhuhuhu)
Kebetulan Byun Hak-Do, kaya, kacak dan berjaya, menganggap dia boleh mempunyai mana-mana wanita di dunia, tetapi apabila Chun-Hyang menolak dia, dia cuba untruk mengugut. Beberapa hari sebelum perkahwinan sebenar di antara Mong-Ryong dan Chun-Hyang, Mong-Ryong ternampak seorang wanita yang diserang dan cuba untuk menyelamatkannya. Ternyata menjadi helah, Byun Hak-Do dan Mong-Ryong dituduh  jenayah dalam pelarian. Byun Hak-Do membawa video yang disunting kamera keselamatan, meletakkan Mong-Ryong dalam cahaya yang buruk, dan mengancam Chun-Hyang supaya kembali kepadanya tetapi jika dia enggang, beliau akan mendedahkan video tersebut ke seluruh dunia. Chun-Hyang bersetuju dan sebagainya Mong-Ryong dibebaskan, tetapi sekarang, Chun-Hyang berpura-pura mahu menceraikan mong-Ryong. Apabila perceraian selesai, dia pergi kepada Encik Byun dan kedua-dua mereka bersedia untuk  ke Jepun..
Beberapa tahun selepas itu, Mong-Ryong kini seorang pendakwa yang terkenal, Peguam Daerah Seoul. Chun-Hyang pula telah  ke Busan dan kini memiliki sebuah kilang aksesori. seterusnya saksikan sendiri lah... banyak sangat drama yang menarik dalam citer nie yang buat saya xcited nak taw citer sampai habess..Tapi happy ending dan sangat bestttttt... 5stars amek niee............. hehehehehe


Sweetnya Chun-hyang and mong-Ryong


Hehehehe Sweetttt

Tym nie memang kelakar

kononnya Hero menyelamatkan heroinlah..berangannn

Cantik gilerrr Chun~Hyang

Ya Allah, cantiknya ciptaanmu.. like,like,likee...


ngeee~~~~



terbaekkkk



Tengok yaaaa



lawa kan rambut dia



=)



Sangat Terbaekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk



Pssttt~~~~ hari-hari nak tengok muka dia =)

No comments:

Post a Comment