Seorang wanita yang kuat berangan.. ntah sampai bila harus berhenti dari angan-angan.. Suka ketawa tetapi juga mudah menangis.. Nampak seperti sombong tetapi terlebih peramah hakikatnya... Banyak cerita tetapi malas nak mengupdate dalam blog... Seorang isteri yang comel kepada Mohd Ghazali.. Saya adalah saya, dan tidak suka dibandingkan dengan orang lain dan tidak suka disamakan dengan orang lain juga..... Weeeee~~~~ =)

Tuesday 22 May 2012

Swimming & Sauna!!!

Wow!! Saya dah jumpa hobi baru iaitu Swimming dan Sauna!!! Dalam seminggu ni adalah dalam 4 kalai, swimming dan sauna. Sangat best, kuar juga peluh dan mampu juga anggota badan ini bergerak!! 
Kalau hari minggu akan pergi bersama encik suami. Tapi hari bekerja of course lah dengan rakan-rakan artis!!!

Nak citer!!
Actually kami nie bukan lah penghuni resort ini,. kami orang luar yang mencerobohi pool resort ini dan berlagak seperti penghuni resort ini.. Sangat best tempatnya.. hehehehe, bukan nak buat kerja jahat, tapi sebab kat Tampin nie, aper jer yang ada?? Tak Dok Apa! Jadi kami terpaksa menumpang tempat orang. Kalau idoknyo, dah tentu kami hanya beraerobik jer... Heharap kegiatan kami ini diterima oleh masyarakat!!!


Sauna Family


No comments:

Post a Comment