Seorang wanita yang kuat berangan.. ntah sampai bila harus berhenti dari angan-angan.. Suka ketawa tetapi juga mudah menangis.. Nampak seperti sombong tetapi terlebih peramah hakikatnya... Banyak cerita tetapi malas nak mengupdate dalam blog... Seorang isteri yang comel kepada Mohd Ghazali.. Saya adalah saya, dan tidak suka dibandingkan dengan orang lain dan tidak suka disamakan dengan orang lain juga..... Weeeee~~~~ =)

Thursday 14 June 2012

LumiGlow Cream

Dok tengah terlantar kat umah, geng2 kutu datang melawat!! Hurm!!! Depa mai, tak payah nak cita banyak lah, memang kecoh rumah habaq hang!! Saya yang dok sakit nie, tiba-tiba rasa sihat lah!!! Hehehehe, macam biasa, cerita-cerita panas yang saya terlepas sewaktu ketiadaan saya di opis memang banyak lah!!! Hot!!!Hot!!! Hahahahha!!!! Tengs to kutu2, Naha,Belle,Arip n Acap yg ghajin mai lawat Datin nooo....
Anyway tengs to Hazwan sbb bagi cream LumiGlow!!!!dia kirim kat Belle soh bagi saya!!!
Ajaib kan, Krim LumiGlow ni, bole memontokkan payudara, memantopkan pinggul, menjaga rahim, mengecilkan lengan,melansingkan pinggan dan menaikkan seri muka dan kelihatan muda sentiasa!! Ishh bak kata 1001 mcm lah!!! Betul ke weh?? Tengok harga kat Kotak, RM 200++!! Nak beli memang garu kepala kot!!Dah lah 50g je!! Cikit kot!!!
Its okay, hari nie cheq baru start sapu!! So, kita tengoklah hasilnya dalam 2 minggu!! Katanya, 5 hari dah nampak hasil, tak per kita tgk 2 minggu akan datang!!! Kat mana hasilnya,kannnn!!!!

No comments:

Post a Comment