Seorang wanita yang kuat berangan.. ntah sampai bila harus berhenti dari angan-angan.. Suka ketawa tetapi juga mudah menangis.. Nampak seperti sombong tetapi terlebih peramah hakikatnya... Banyak cerita tetapi malas nak mengupdate dalam blog... Seorang isteri yang comel kepada Mohd Ghazali.. Saya adalah saya, dan tidak suka dibandingkan dengan orang lain dan tidak suka disamakan dengan orang lain juga..... Weeeee~~~~ =)

Monday 11 June 2012

Shopping free Beginning of Jun2012

29 may dan 1 jun kot!!! Family In Law ajak teman shopping!!! Bershopping d key ell jer pun!! Shopping barang raya!! Sy yg tengah berjimat nie, menurut perintah!! Huhuhu yang nak dijadikan cerita bestnyer, semua pbelanjaan mkn, hotel, bershopping, 100% ditanggung oleh MIL!! Wahh!!! Sangat beruntung kan saya!!! Hehehe, antara barang saya dipaksa eh,eh, bukan,bukan rela ht dan senang hatinya beli 3pasang seluar keje!! 1 Nicole slack, 2 Vior Slack!!Hurmm seluar ni bli kat Sogo!!2 kemeja Padini!!! Ingat da habes kan!! Keluar dari sogo, shopping plak kt jalan Tar!! MIL belikan 2 pasang kaen!! 1 tudung!! Saya terima dng senang hati!!! Lalalala!!!! Malam kitaorang dinner ktKg Baru, encik suami nk byar, FIL, marah sbb dia nk byar!! Agak malu, tp buat2 la tak malu!!! Opss b4 dinner tu we olls shopping kt KLCC!! Hubby hilang bersama ayahnya entah ke mana!! Saya ikot MIL!!! Dapat Spasang wedges kat ISetan!!! Lalalala!! Berejam jln, ayah kol dia kt tmpt sukan tingkat atas sbelah Petrosains!! Kami pun menuju keatas!! Setibanya kami di atas, suami sy tersenyum lebar smbil memegang paper bag!! Opss.. Ayah dia blanja baju n seluar sukan!!! Huhuhu sy tk tahu apa motif mak n ayah sangat baik ht nak belanja kami nie!! Owhhh!!! FIL dpt bonus 4 bulan!! Patotlah!!! Yeyyy!!!! Hehehehe!! Okeh, balik hotel, tido!!! Esoknya, menuju ke 1 Utama!! Saya dpt Nichi Skinny Jeans!!! En.Suami dpt 3 psg Kemeja!! Yg selebih dan banyak nya, adik2 ipar lorrr!!! Dah puas kat 1Utama, kitaorang g Ikea!! TengoK Mak tarik itu ini, Saya tolong sorong trolley, tak rasa pun nk beli ape2! Memang sgt jimat untuk ke Ho Chi Minh end of dis month nie!!! Wahhh!!! Waktu byar agak tertelan air liur!!! Mak aii!!! TotalNYa!!!! Gulpp!!! Dah settle wrapping mana yg bkaca!!! Okeh kereta mari!! OMG!! Wk2 nk masukkan brg dlm keta, Mak bole plak asing2 kan brg, rupa2 nya dlm diam ada brg dpur n phiasan yg dbeli untuk saya!! Alangkah terharunya!!! Seperti mahu nanges!!! Ikea adalah destinasi terakhir!! Penat dan keletihan mula terasa!! Saya bersama suami dan FIL's mula berpecah!! Membawa kenderaan pulang ke teratak!!! Alhamdulillah perjalan memasing yg agak jauh, tiba dengan selamatnya!!! Jutaan terima kasih yang tidak terhingga buat ayah dan mak yang sangat berjasa!!!

No comments:

Post a Comment