Seorang wanita yang kuat berangan.. ntah sampai bila harus berhenti dari angan-angan.. Suka ketawa tetapi juga mudah menangis.. Nampak seperti sombong tetapi terlebih peramah hakikatnya... Banyak cerita tetapi malas nak mengupdate dalam blog... Seorang isteri yang comel kepada Mohd Ghazali.. Saya adalah saya, dan tidak suka dibandingkan dengan orang lain dan tidak suka disamakan dengan orang lain juga..... Weeeee~~~~ =)

Tuesday 11 October 2011

Anugerah Cinta

Cinta memang begitu indah.. amat indah dan tersangat indah.. Bila kita rindu, kita akan rasa nak dia didepan kita.. Hurm.. Saat cinta itu berputik, kita ibaratkan makan tak lalu, tido tak lena, mandi pun tak basah.. kurus dibuatnya.. Saat cinta datang, hati kita riang.. Indah bila cinta itu digapai dan digenggam... Indah cinta itu bila dipeluk.. Bila hati sunyi, rasa seperti hilang segalanya.. Ada cinta yang kekal, ada cinta yang pergi.. Sang kekasih yang ditinggalkan pasti akan berduka hingga berdarah... Ya Allah, aku bersyukur kau telah kan anugrahkan aku perasaan cinta.. Tapi maafkan diriku jika aku ada melukakan hati sesiapa.. 

No comments:

Post a Comment