Seorang wanita yang kuat berangan.. ntah sampai bila harus berhenti dari angan-angan.. Suka ketawa tetapi juga mudah menangis.. Nampak seperti sombong tetapi terlebih peramah hakikatnya... Banyak cerita tetapi malas nak mengupdate dalam blog... Seorang isteri yang comel kepada Mohd Ghazali.. Saya adalah saya, dan tidak suka dibandingkan dengan orang lain dan tidak suka disamakan dengan orang lain juga..... Weeeee~~~~ =)

Wednesday 5 October 2011

Site Visit..

Almost 2 days, me very da bz.. hehehehe.. agak arr... Nak kata Bz tue tak dalah sangat.. tapi melauli perjalanan yang agak panjang lah kot...Dari tampin-Gemas-batang Melaka.. fuh,fuh.. ponat.. Owh ya.. minggu nie memandangkan keramaian di ofis ini, n dah ramai kawan baru masuk, makanya ofis menjadi gamat dan keriuhan.. ahakz, makin kurang lah kot keje yer...Jom2.. kta lihat projek saya.... 




Diskusi of fencing location 

Gemas station.. (dalam 35% kot dah siap.. itu baru platform hehehe)

Wah.. platform 3&4..

started divert track. Now site clearing 4 da main building

my colleague (dari depan kiri~Raqib (HSSE),Syafiq (Drebar PM),Azral(Architect),Dari  depan kanan~Belle(C&S Engineer),Ajue(C&S Engineer),Asmah(HSSE),Arrina(Planner Engineer)...

Oso my colleague..1st day mereka disini.. New staff in SGEDT (Tudung putih, Sha(M&E enginner), yang pis tue (Syikin(C&S Engineer)

Owh ada lagi.. heheheehe tak cukup meja kan (dari kiri, Syai~M&E Engineer (New Staff),Ain (Praktikal),Azri(C&S Engineer)New staff,Azie(M&E Engineer)

Wah.. KTMB with Contraktor and my CM... Owh new CM, Mr Subra.. ala yang India tue.. hehehehe

waiting Pm and da gang 4 site visit Station

half and one hour we wasted the time just for stay here to waiting

Everybody looking happy even all of us sudah boring..

Batang Melaka Station is on going...

The Platform already build

staircase 


New staff jalan-jalan tengok progress

Hahaha.... How come you stop the train here? Are train would  stop to pickup u? heheehhe

before join inspection.. 


Architect design  sedang membuat decision 

No comments:

Post a Comment