Seorang wanita yang kuat berangan.. ntah sampai bila harus berhenti dari angan-angan.. Suka ketawa tetapi juga mudah menangis.. Nampak seperti sombong tetapi terlebih peramah hakikatnya... Banyak cerita tetapi malas nak mengupdate dalam blog... Seorang isteri yang comel kepada Mohd Ghazali.. Saya adalah saya, dan tidak suka dibandingkan dengan orang lain dan tidak suka disamakan dengan orang lain juga..... Weeeee~~~~ =)

Thursday 27 October 2011

Bayar sewa

Mana tuan rumah nie???? Kata nak datang... huhuhu selalunya saya bayar sewa kat sekolah jer, tapi kan cuti sekolah, makanya saya minta dia amek kat rumah.. hari dah makin lewat, tapi tak muncul2 jua....


Memang menjadi rutin untuk hujung bulan.....

Lewat-lewat macam tak datang jer... biar betik...... huhuhu... kalau tangguh-tangguh nie, kang habes doit saya berjoli kang....

Mujur masih ada rumah untuk berteduh.. kuikuikuikui....


No comments:

Post a Comment