Seorang wanita yang kuat berangan.. ntah sampai bila harus berhenti dari angan-angan.. Suka ketawa tetapi juga mudah menangis.. Nampak seperti sombong tetapi terlebih peramah hakikatnya... Banyak cerita tetapi malas nak mengupdate dalam blog... Seorang isteri yang comel kepada Mohd Ghazali.. Saya adalah saya, dan tidak suka dibandingkan dengan orang lain dan tidak suka disamakan dengan orang lain juga..... Weeeee~~~~ =)

Tuesday 11 October 2011

Mengemas Rumah seharian...

Iyakz.... Berhabuk dah rumah setelah 3 hari tinggal.. Masuk2 jer, tak sabar nak kemas... tapi tak nak kemas malam2 baru sampai nie.. letih lor.. besok naseb baek coti, makanya ada masa untuk mengemas...
Setelah dibasuh dan disapu...
Ha.. tengok tue.. kotorkan...




Argh.. tensi lorr... kotor,kotor


Masyallah ini rumah yang ditinggalkan, begitu kotor
Ahakz... pertama-tama sekali kemas luar.. Than ruang tamu.. Ahakz, saya ubah sekali kedudukan semuanya.. Rajinnya saya... weee....

Ni gambar dah kemas.. tak sempat nak gambar tym bersepah.. ahak..lupa...


Baru nak vakumm habuk-habukk...
Owh okay.. kita pergi ke dapur yang amat bersepah tue.. sakit kepala....





Tengok tue.. Pinggan tak basuh, berterabur semuanya.. ngan recsert pun boleh ada kat  situ.. Huhh.. malunya kalau orang masuk dapur nie....
Kemas dah bahagian nie.. alhamdullilah...




keadaan sebelum yang berterabur tue...


Ahakz kemas pon...
Alhamdullilah, suami balik tengok umah dah kemas.. siap saya sediakan milo ngan masak untuk dinner.. Awal dia makan hari nie.. kenyang betul dia.. hati pun senang rumah dah kemas...





No comments:

Post a Comment