Seorang wanita yang kuat berangan.. ntah sampai bila harus berhenti dari angan-angan.. Suka ketawa tetapi juga mudah menangis.. Nampak seperti sombong tetapi terlebih peramah hakikatnya... Banyak cerita tetapi malas nak mengupdate dalam blog... Seorang isteri yang comel kepada Mohd Ghazali.. Saya adalah saya, dan tidak suka dibandingkan dengan orang lain dan tidak suka disamakan dengan orang lain juga..... Weeeee~~~~ =)

Thursday 27 October 2011

Mimpi Yang Menyeramkan.....

Ya Allah.. Kenapa saya mimpi, saya dikelilingi kucing????? Huhuhu.. ada pulak kucing yang berlumuran Gam melekat kat badan saya... Kenapa?kenapa?kenapa? Adakah sebab petang semalam saya secara tidak sengajanya tertengok video orang nigeria siat-siat bulu kucing?? Owh No.... Fikiran masih lagi membayangkan...Astafirullahhala'zim..... Maafkan saya wahai kucing-kucing... Saya tak membenci kamoo.. tapi saya fobia dengan kamoo, kamoo... A'ah dah pernah kena cakar 1 badan... Makanya, bila nampak kucing, saya akan secara otomatiknya terlompat-lompat katak....huhuhuhuu.... Apakah maksud mimpi itu?????


No comments:

Post a Comment