Seorang wanita yang kuat berangan.. ntah sampai bila harus berhenti dari angan-angan.. Suka ketawa tetapi juga mudah menangis.. Nampak seperti sombong tetapi terlebih peramah hakikatnya... Banyak cerita tetapi malas nak mengupdate dalam blog... Seorang isteri yang comel kepada Mohd Ghazali.. Saya adalah saya, dan tidak suka dibandingkan dengan orang lain dan tidak suka disamakan dengan orang lain juga..... Weeeee~~~~ =)

Friday 21 October 2011

Menonton Keterangan, hati menjadi seram...

Huhuhu... tajuk sahaja dah menyeramkan...Dah lah saya tengok video nie tym sorang-sorang kat umah. Hubby g futsal... rasa seram sejuk pula, macam video nie berpuaka pula.. hehehehe... betul2 kuat auranya....Macam tengok video hantu...



ROSMAH MANSOR PUAKA 1

ROSMAH MANSUR PUAKA 3

ROSMAH MANSOR PUAKA 4


TERAKHIR PART 5


Allahualam.. Percaya atau tidak, terpulang pada diri sendiri untuk menilai.. Saya cuma menonton dan menilai hanya untuk diri saya sahaja.. hehehe.. nak lebih-lebih pun tak dapat apa-apa.. kuikuikui...

No comments:

Post a Comment