Seorang wanita yang kuat berangan.. ntah sampai bila harus berhenti dari angan-angan.. Suka ketawa tetapi juga mudah menangis.. Nampak seperti sombong tetapi terlebih peramah hakikatnya... Banyak cerita tetapi malas nak mengupdate dalam blog... Seorang isteri yang comel kepada Mohd Ghazali.. Saya adalah saya, dan tidak suka dibandingkan dengan orang lain dan tidak suka disamakan dengan orang lain juga..... Weeeee~~~~ =)

Monday 17 October 2011

Rindu pada keriuhan

Berkumandang lagu gabungan 3suara dari telefon bimbit saya.. Owh, naik nama "My Heart" owh... mama kol.. lantas jari menekan butang hijau. Wahh.... kedengaran riuh sekali.. adik2 kembar dan anak buah berebut2 nak cakap ngan saya.. huhhuu.. gembira rasa hati ini... Tetapi menjadi juara yang dapat telefon itu, tentulah Auliah kerana tangisan dia sahaja membuatkan semua yang lain mengalah.. so sweet sangat dapat bercakap ngan adik2. Rasa terubat rindu pada mereka.. Memang tak dinafikan lagi, saya amat rindukan mereka. Rindu nak hidup dalam suasana yang riuh dengan tangisan dan gelak ketawa adik beradik.. Tersangat rindu pada mama,ayah dan adik beradik di sabah... huhuhu.. Miss lagi nak bergayut ngan hakim.. Sebenarnya nak dengar citer dia baru balik dari Campaign....hehehehehe... Tapi tak banyak yang dapat di kongsi semalam sebab dah riuh semua nak cakap, dengan bising2 berebut, terpaksa matikan tipon untuk mengelakkan pembaziran...

Aufa dan Aulia.. My baby twins

My Love anak buah Hafiy Iqbal dan Haziq Naufal

Hafiy tunjuk gud kat Mak Lang

Begitu mesra adik dan ank buah saya

Semoga Allah mengurniakan kembar seperti mama..Ameenn

Miss them....

No comments:

Post a Comment