Seorang wanita yang kuat berangan.. ntah sampai bila harus berhenti dari angan-angan.. Suka ketawa tetapi juga mudah menangis.. Nampak seperti sombong tetapi terlebih peramah hakikatnya... Banyak cerita tetapi malas nak mengupdate dalam blog... Seorang isteri yang comel kepada Mohd Ghazali.. Saya adalah saya, dan tidak suka dibandingkan dengan orang lain dan tidak suka disamakan dengan orang lain juga..... Weeeee~~~~ =)

Tuesday 11 October 2011

Nicole Scherzinger..

Almost everyday saya saksikan her body dance.. I'allah saya akan usaha untuk dapatkan body sepertinya.. hehehehe.. baru klasss nouks kita menari.. ahakz.....



Like....like.....Next video, akan dipelajari tariannya dan akan di demo pada hubby nanti ya....




Best bro...... Nanti ya hubby saya dah benar2 mahir saya persembahkan untuk awak yer...
Lagu nie saya pernah belajar dance dorang.. tapi terseliuh dalam bilik air...hehehehe.. Menari dalam bilik air jer yang mampu... kat luar nanti ketawa dek orang... Pastu dah jatuh, kena marah ngan mama.. Hurm.. kena marah bukan sebab jatuh, sebab kat luar bilik air dah basah, air dah kuar2 dari landasannya.. huhuhu.. dah lah orang tengah sakit....Buttons..Layan....


Wallah.. mmuah.. 

Cantikkan dia.. Ya Allah kalau tengok dia hari2 nie maunya anak asaya sebegini rupa... Layannnnnnnn

Thanxx to someone yang pernah cakap saya seperti Nicole.. walau pun jauh panggang dari api, tapi saya tahu dia ikhlas.. mmuah.. =)


No comments:

Post a Comment