Seorang wanita yang kuat berangan.. ntah sampai bila harus berhenti dari angan-angan.. Suka ketawa tetapi juga mudah menangis.. Nampak seperti sombong tetapi terlebih peramah hakikatnya... Banyak cerita tetapi malas nak mengupdate dalam blog... Seorang isteri yang comel kepada Mohd Ghazali.. Saya adalah saya, dan tidak suka dibandingkan dengan orang lain dan tidak suka disamakan dengan orang lain juga..... Weeeee~~~~ =)

Wednesday 5 October 2011

started New hobby~MY Hubby~

After take me back from work, he ask me to go to fish shop. ahakz, agak kehairanan tiba-tiba jer.. me okay jer.. i thought he just want to survey2 jer.. rupa2nya, dia nak beli sekali ngan aquarium.. Owh okay.. saya cuma ikutkan jer. Tak per2, saya sudah mula meminatkan diri pilih barang perhiasan dalam aquarium.. teruja pula... ahakz, terpengaruh sudah... Setelah sekian sejam dalam kedai ikan tue. kami terus sahaja pulang keruma.. Owh no... Dia begitu ghairah memasang segalanya... Opss.. Cik abang, kata penjual tadi, tunggu sejam dulu baru bleh masukkan ikan yer.. Relax sayang, jangan gelabah sangat.. hehehehe.. Ya Allah, semalaman itu jer yang dihadapnya. Sabo je lah... Sernok tengok si suami suka. dengan kehadiran teman2 baru dalam kediaman yang sunyyi ini... Welcome dear ornamental fishs....





Rasa nak snookerling lah....




Perhiasan saya yang buat..ahakz..

No comments:

Post a Comment