Seorang wanita yang kuat berangan.. ntah sampai bila harus berhenti dari angan-angan.. Suka ketawa tetapi juga mudah menangis.. Nampak seperti sombong tetapi terlebih peramah hakikatnya... Banyak cerita tetapi malas nak mengupdate dalam blog... Seorang isteri yang comel kepada Mohd Ghazali.. Saya adalah saya, dan tidak suka dibandingkan dengan orang lain dan tidak suka disamakan dengan orang lain juga..... Weeeee~~~~ =)

Sunday 16 October 2011

Coretan hari Minggu

hi guys...
hehehehe... Sunday mood update...1stly, saya nak cakap yang seharian hari ini adalah masa dirumah...Well, adalah sangat baik kerana dapat merehatkan diri. Ya, dengan mencurahkan kasih sayang pada suami.. hishh.. dia pun madah tido kerana bosan memandang diri ini yang suka mengusik.. hahahaha.. Rasakan.... 
Pagi~~~ bangun pun dah lewat tau.. agaklah.. kerana ingin tido puas-puas.. segar pada waktu pukul 10pg.. itupun sebab rasa perut memulas-mulas.. hehehehe.. si suami terus mandi, tapi saya masih lagi mencari mood untuk menjalankan tugas ahad...


 Eh, terus siap, mana dia nak pergi ni? merajuk ker tak disediakan sarapan?? owh tidak, nak pergi beli lauk untuk makan tengah hari katanya.. hehehehhehe...sudah mendapat sedikit dosa kerana salah faham dengan suami.. okay,okay, pegilah, saya merelakan. dan sudi masak apa saja yag hendak dibelinya...



Dumm.......... Kereta memecut, cepat-cepat saya bangun kemas-kemas tempat tido, Kemas ruang tamu, kemas dapur, sapu segalanya dilakukan begitu pantas... hehehehe.. siap sembur pewangi rumah n basuh baju.. Terus mandi... hahah.. 



Ngam-ngam siap mandi, hubby pulang.. yeyy... dia gembira lihat saya dan rumah sudah kemas dan wangi.. Owh dia beli sotong, udang besar, ikan yang katanya untuk seminggu ini.. feveret dia tak lupa iaitu ubi kentang.. suka dimakan goreng begitu saja.. hehehehe... Eh KFC pun ada.. owh teringin hari ini nak makan nasi putih ngan ayam KFC... okay2 amat mudah dan amat suka dengan permintaan nya hari ini kerana tidak begitu bersusah payah masak dan kotor kan dapur. Juz masak nasi.. Thanx daddy... awak meringankan beban saya hari ini.. Okay, selesai mari makan..... 
ok kenyang,kenyang,kenyang.......................... hahahaha... alamak, nanti dah lewat,lupa nak solat zohor.. Mari bersolat dulu...

Selepas Solat Zohor, saya menonton tv sahaja.. hurm.. belum ada idea nak buat apa.. semua kerja rumah dah selesai....alamak, tak sedar tengah tengok tv, tertido pula.. huhuhuhu memang hari ini waktu untuk berehat lah.. terbangun tengok hubby pun tertido.. kacau-kacau hubby, sembang2, gelak2, bercinta kami sampai ke petang.. Sambil tengok Tournament Rugby...


Selepas Solat maghrib, sediakan makan malam untuk suami.. ringkas saja tapi mengeyangkan suami.. Alhamdullilah... suami pun dah kenyang... Ngee~~~ Okay masa untuk mengiron baju

. selesai,selesai, saya pun sekarang mengupdate blog lah.. sambil teman suami tengok tv


Okay.. tepat pukul 10  suami minta buat facial.. untuk relaxing face sebelum kami tido...
   
Okay... selamat malam.. sweet dream... Tido pasti tepat pukul 11malam ya.. kerana besok kerja.....


BYEBYEEEEEEEEEEEEE.............

No comments:

Post a Comment